Noutăți legate de Inteligența Artificială din Noiembrie

Data: 27.11.2023
Descoperiți cele mai recente știri din noiembrie privind AI. Treceți pe calea cea bună și îmbunătățiți-vă strategiile de marketing AI cu ajutorul tehnologiei emergente. Amazon se pregătește să lanseze un instrument de generare a imaginilor alimentat de AI pentru surpriza agenților de publicitate Amazon, acesta simplifică procesul de creare a anunțurilor de rezonanță. Google, pe de altă parte, luptă împotriva dezinformării conduse de imagini generate de AI cu setul de instrumente pe care îl lansează. Nu ratați acest buzz și rămâneți conectat pentru a vă supraîncărca strategiile de marketing cu puterea AI.
Va fi noua unealtă a Amazon cu inteligență artificială o descoperire în materie de creație publicitară?
Amazon lansează un instrument de generare a imaginilor cu ajutorul inteligenței artificiale pentru a le da putere agenților de publicitate și pentru a le îmbunătăți crearea de reclame. Instrumentul se află în prezent în faza de testare beta, iar agenții de publicitate selectați îl pot utiliza. Cu toate acestea, instrumentul va deveni progresiv accesibil la scară largă. Agenții de publicitate pot încărca imagini, pot descrie fundalurile dorite, pot selecta teme și pot face clic pe „Generare”. De asemenea, ei pot rafina imaginile cu ajutorul unor indicații suplimentare de text și pot testa mai multe versiuni pentru optimizare.
De exemplu, Amazon demonstrează acest instrument cu o imagine a unui prăjitor de pâine așezat pe o masă de bucătărie împodobită pentru toamnă cu frunze de toamnă și un dovleac portocaliu strălucitor, chiar dacă nu este lipsit de imperfecțiuni.
Noul instrument cu inteligență artificială creat de Amazon urmărește să îmbunătățească performanța publicitară. Instrumentul permite mărcilor să își prezinte produsele în contexte de lifestyle. Această abilitare are un potențial de creștere cu până la 40% a ratelor de clicuri. Nestlé, Unilever și multe alte mărci încep să adopte AI generativă pentru a eficientiza crearea de reclame.
Colleen Aubrey, de la Amazon Ads Products and Technology, spune că este incredibil de important să simplificăm procesele de producție creativă. Raționalizarea poate reduce costurile pentru mărci și nevoia de expertiză suplimentară.
Acest instrument se remarcă prin ușurința de utilizare. Instrumentul de generare a imaginilor suportă agenții de publicitate de toate dimensiunile. Și, de asemenea, îi ajută pe agenții de publicitate să creeze imagini cu tematică de marcă cu câteva clicuri. Este accesibil prin intermediul Amazon Ad Console, unde agenții de publicitate pot genera imagini cu tematică de stil de viață și de brand pe baza detaliilor produsului, le pot ajusta cu ajutorul unor indicații de text și pot testa mai multe versiuni pentru optimizare.
Scopul este simplu: facilitarea procesului de creare a anunțurilor. Instrumentul de generare a imaginilor de la Amazon permite întreprinderilor să producă anunțuri de produse atractive și eficiente cu un efort minim. Se așteaptă ca disponibilitatea instrumentului de generare de imagini să se extindă, iar compania intenționează să facă același lucru. Extinderea va avea loc pe baza feedback-ului primit de la anumiți agenți de publicitate.
Pe scurt, acest instrument se referă la simplificarea procesului de creare a anunțurilor. Această simplificare îmbunătățește performanța anunțurilor. Acum este mai ușor pentru agenții de publicitate să creeze imagini captivante ale stilului de viață care să rezoneze mai bine cu clienții lor.
Google luptă împotriva dezinformării bazate pe inteligența artificială: Instrumente pentru verificarea imaginilor
Google lansează un nou set de instrumente care, sperăm, vor combate răspândirea dezinformării. Aceste instrumente sunt concepute pentru a detecta dezinformarea generată de inteligența artificială prin intermediul imaginilor partajate pe rețelele de socializare. Utilizatorii vor primi un context suplimentar cu privire la imaginile pe care le întâlnesc cu ajutorul acestor instrumente, astfel încât informațiile suplimentare vor opri sau diminua, în mod așteptat, răspândirea de informații false sau inexacte.
Setul de instrumente include mai multe caracteristici. De exemplu, inspectarea istoricului unei imagini, a metadatelor și a contextului în care imaginea a fost utilizată pe alte site-uri web va fi posibilă prin intermediul noilor instrumente. Google a făcut acum ca aceste funcții „Despre această imagine” să fie accesibile utilizatorilor de limbă engleză la nivel global.
Setul de instrumente permite utilizatorilor să determine momentul în care Google Search a identificat imaginea pentru prima dată. Astfel, această funcție va oferi informații despre recenta apariție a imaginii. De asemenea, utilizatorii pot avea acum cunoștință despre alte persoane care au descris imaginea pe diferite site-uri web. Din nou, această funcție are ca scop să ajute la demitizarea afirmațiilor false.
Compania subliniază că, cu ajutorul acestor noi instrumente, utilizatorii pot examina metadatele atunci când acestea sunt disponibile. Ceea ce este crucial, deoarece metadatele pot indica dacă o imagine este generată de inteligența artificială. În special, Adobe și alte companii au introdus simboluri pentru a indica imaginile generate de AI.
Pentru a accesa aceste instrumente de imagine, utilizatorii pot face clic pe meniul cu trei puncte din cadrul rezultatelor Google Images sau pot opta pentru opțiunea „Mai multe despre această pagină” din cadrul instrumentului „Despre acest rezultat” disponibil prin intermediul meniului cu trei puncte. Google este în căutarea unor metode de acces suplimentare.
În plus, Google le permite jurnaliștilor și verificatorilor de fapte autorizați să încarce sau să copieze URL-urile imaginilor pentru verificare prin intermediul FaceCheck Claim Search API. Această funcție le permite utilizatorilor să ajungă la informații esențiale, cum ar fi verificări de fapte, referințe și alte detalii legate de imagini.
Mai mult, Google se implică în inteligența artificială generativă pentru a descrie sursele. Eforturile lor de inteligență artificială generativă se vor concentra în special pe descrierea surselor, cum ar fi vânzătorii necunoscuți sau blogurile obscure. Utilizatorii care aleg să participe la experiența Search Generative (SGE) vor avea acces la informații generate de AI despre site-uri, inclusiv citate de pe site-uri web de „înaltă calitate”. Inteligența artificială a Google intervine pentru a furniza informații atunci când detaliile lipsesc din Wikipedia sau din Google Knowledge Graph.
Este din ce în ce mai ușor să creezi imagini prin intermediul inteligenței artificiale generative. Prin urmare, este din ce în ce mai important pentru companii să dezvolte în mod activ o tehnologie care să ofere informații mai ample despre imagini pentru a ține pasul.
Adobe, de exemplu, a dezvăluit în iunie un set de instrumente cu sursă deschisă pentru verificarea acreditărilor imaginilor, în timp ce X a introdus Community Notes pentru a facilita verificarea de către mulțime a imaginilor și videoclipurilor.
Scopul acestor instrumente este de a răspunde cererii din ce în ce mai mari de verificare a conținutului, în condițiile în care un studiu realizat în 2023 de către MediaWise al Institutului Poynter relevă că 70% dintre respondenți nu au încredere în autentificarea și asigurarea fiabilității imaginilor online. Google se angajează cu siguranță să îmbunătățească aceste instrumente. Ei sunt hotărâți să sporească încrederea publicului atunci când navighează în peisajul online.
