8 moduri excelente de a rămâne inspirat în timp ce lucrați de acasă

Data: 21.01.2024
Lucrul de acasă este ca un vis devenit realitate pentru majoritatea. Cu toate acestea, este nevoie de timp pentru a se adapta, ceea ce nu este atât de ușor pe cât arată unii oameni că ar fi. Există o mulțime de distrageri și sunt momente în care vă pierdeți inspirația și motivația. Pentru a vă ajuta în acest sens, vă împărtășim opt lucruri pe care le puteți face pentru a vă menține inspirația în timp ce lucrați de acasă:
Trezește-te devreme
Modul în care îți începi ziua este foarte important atunci când lucrezi de acasă. Știm cât de tentant este să stai mai mult în pat, deoarece nu mai trebuie să te deplasezi, ceea ce poate cauza oboseală și lipsă de productivitate.
Dacă vă treziți devreme, puteți să puneți totul în ordine și să vă pregătiți ziua care urmează. Dacă aveți un ritual de dimineață, atunci aceasta este o ocazie excelentă de a vă bucura de el. De asemenea, aveți ocazia să vă pregătiți un mic dejun sănătos, deoarece nu vă grăbiți prea mult.
Vino cu un program
Lucrul de acasă poate însemna, de asemenea, un program flexibil. Poate fi tentant să lucrați oricând aveți chef. Cu toate acestea, acest lucru nu vă va face mai productiv. De fapt, vă poate face să fiți mai leneș.
Pentru a preveni acest lucru, vă sugerăm să vă faceți un program. Includeți ora de trezire, ora de lucru și pauza. Asigurați-vă că păstrați un echilibru între sarcinile de lucru și cele personale.
Înființarea unui spațiu de birou dedicat
Următorul lucru pe care ar trebui să îl faceți este să aveți un spațiu de lucru dedicat. Acesta ar trebui să fie o zonă separată de dormitor sau departe de patul dvs. Aceasta vă va ajuta să diferențiați munca de odihnă.
Iată câteva lucruri pe care le puteți face:
- Păstrați lucrurile organizate
- Adăugați câteva plante
- Izolarea fonică a zonei
- Stați departe de distrageri
- Personalizat zona
Cu alte cuvinte, spațiul de lucru ar trebui să fie ceva care să vă inspire creativitatea. Puteți pune niște bannere sau rame cu citate care vă vor inspira să lucrați mai mult. Dar cel mai important, spațiul tău ar trebui să te facă să te simți confortabil.
Dacă nu aveți timp să vă curățați spațiul, puteți chiar să apelați la un furnizor de servicii de curățenie Hoboken pentru a vă ajuta în acest sens.
Practicați blocarea timpului
Am menționat deja crearea unui program. Acum, de ce nu mergeți mai departe, practicând blocarea timpului? Aceasta este atunci când vă blocați un anumit timp pentru a face doar această sarcină, astfel încât să vă puteți concentra mai bine.
Începeți prin a crea o listă cu activitățile pe care trebuie să le faceți în timpul zilei. Apoi, aranjați ordinea din listă în funcție de prioritatea acesteia. După ce ați terminat, programați când este cel mai bine să faceți aceste sarcini.
Țineți cont de nivelul de energie pe parcursul zilei. Dacă mintea dvs. este mai activă dimineața, faceți sarcinile care necesită mai multă energie în timpul zilei, apoi faceți cele mai mici sarcini după-amiaza. Acest lucru v-ar asigura că veți reuși să faceți lucrurile.
Eliminați potențialele distrageri
Vedeți, lucrurile enumerate mai sus sunt toate modalități de a elimina potențialele distrageri. Cu toate acestea, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să vă țineți telefonul departe și să vă eliberați biroul de orice lucru care nu are legătură cu munca.
Păstrați-vă biroul organizat pentru a vă dezordona și mintea. Acest lucru vă ajută să vă concentrați mai bine asupra sarcinii curente pe care o aveți la îndemână.
Recompensează-te
Acordarea de recompense este tactica obișnuită pe care angajatorii o folosesc pentru a-și menține angajații motivați. Dar nimeni nu a spus că nu te poți recompensa pe tine însuți, nu-i așa?
S-ar putea să credeți că este o prostie, dar mulți oameni consideră că acest lucru este eficient. Gândiți-vă la cea mai dificilă sarcină pe care trebuie să o îndepliniți în acea zi, apoi gândiți-vă la ceva ce vă doriți. Spuneți-vă că veți putea obține acel lucru doar dacă terminați sarcina.
Verifică-te cu colegii tăi de muncă
Un lucru trist când lucrezi de acasă este că nu ai colegi. Indiferent dacă ești un introvertit sau un extrovertit, interacțiunile sociale sunt destul de esențiale pentru a ne menține inspirați.
Din fericire, avem acum tehnologia care ne ajută să ajungem la colegii noștri, chiar dacă lucrăm de acasă. Iată câteva lucruri pe care le puteți face cu ajutorul tehnologiei pentru a rămâne în contact cu colegii de muncă:
- Programați o mulțime de apeluri de zoom
- Luați împreună pauze de prânz virtuale
- Aveți discuții ocazionale
- Sărbătoriți momentele importante ale fiecăruia
Bineînțeles, faceți toate acestea în timpul pauzei sau după serviciu. Păstrarea legăturii nu este bună doar pentru dumneavoastră, ci și pentru colegii dumneavoastră.
Nu uitați de grija de sine
Unele persoane care lucrează de la distanță au tendința de a uita diferența dintre muncă și viața personală. Sunt cei care își dedică mai mult timp lucrând încât uită chiar să facă pauze.
Te rog, nu-ți face asta. Indiferent cât de mult vă place munca, puneți sănătatea pe primul loc. Nu săriți peste mese și asigurați-vă că dormiți suficient.
Dacă vă epuizați vă puteți face să deveniți mai neproductiv. De asemenea, vă sacrificați calitatea muncii, ceea ce va înrăutăți situația nu doar pentru dumneavoastră, ci și pentru companie.
Gânduri finale
Iată-l! Concluzia este că trebuie să creați o graniță între muncă și viața personală. Munca de acasă ar trebui să vă ofere confort și nu invers. Dar, numai dumneavoastră veți putea prelua controlul asupra acestui aspect. Să sperăm că, cu cele opt lucruri de mai sus, veți reuși să obțineți echilibrul perfect între viața profesională și cea personală în cadrul unei configurații de lucru de acasă.